بنکر | Banker
یکشنبه 18 خرداد 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

زمین بازی را مشتری بانک مشخص می کند

9 آبان 1400
در بانکداری

به گزارش بنکر (Banker)، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان این نکته که مشتریان خواهان دریافت خدمات در محلی هستند که حضور دارند اظهار داشت: اعتقاد ما در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، این است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ما باید خدمت را آنجایی ارائه کنیم که او می خواهد.

استاد افزود: ما در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت را به صورت غیر مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه می کنیم که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم. اما یک نکته را باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نیست.

 مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با تاکید بر این نکته که توسعه همه جانبه رسانه های اجتماعی واقعیتی غیر قابل انکار در دنیای مدرن است گفت: آمارها حاکی از افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروز میلیاردها نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت بی نظیری را برای تعامل، کسب و کار و ارائه خدمات فراهم کرده است.

 این کارشناس حوزه ارتباطات در خصوص استفاده مردم از تلفن های هوشمند و نقش آن در زندگی امروز گفت: بسیاری از مردم امروز تلفن همراه دارند، اما میزان صحبت کردن با این تلفن ها از همیشه کم رنگ تر شده است. جوانان امروز بیشتر علاقمند ارتباط به صورت دیجیتالی هستند تا صحبت از طریق تلفن های همراه.

 وی افزود: در صنعت بانکداری که تعامل مشتریان ضروری است، ارتباطات دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک کانال ارتباطی قوی بین مؤسسات مالی و مشتریان است. رسانه های دیجیتال ابزار ارزشمندی بین مشتریان بالقوه برای اتصال به بانک محسوب می شوند.کانال‌های دیجیتال به افراد اجازه می‌دهند تا از شبکه‌های اجتماعی به آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی دست یابند.

 وی افزود: در شرایط امروز استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای مختلف را به خود جلب کرده است. در بین شرکت‌ها و گروه‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بانک‌ها این حوزه را یک فرصت می‌دانند، زیرا حیات بانک به مشتریان بستگی دارد و ما سعی داریم از فرصت های ایجاد شده استفاده کنیم.

 ما امروز از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده می کنیم و سعی می کنیم نظرات آنها را برای بهبود عملکرد و همچنین بهبود فرایندها به کار ببندیم.

 استاد گفت: آنچه مسلم است هنوز ارائه خدمات مالی در بستر شبکه های اجتماعی شکل منسجمی ندارد و این فضا بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین قرار دارد و آنها سعی می کنند هرچه بیشتر خدمات خود را در این بستر ارائه کنند. اما زمان زیادی نخواهد برد که ارائه خدمات مالی در این بستر به یک ضرورت تبدیل شود.

 وی با بیان این نکته که در حال حاضر ارائه خدمات مالی در بستر شبکه های اجتماعی به صورت استاندارد انجام نمی شود اظهار داشت: به طور مثال نگاهی به خرید و فروش آنلاین در شبکه اجتماعی اینستاگرام بی اندازید. مشتری خرید را انجام می دهد و هزینه را از طریق همراه بانک و یا سایر روش ها به حساب فروشنده واریز می کند. اما هنوز درگاهی وجود ندارد و احتمال ریسک برای طرفین زیاد است. بنابراین باید در وضع قوانین در این حوزه اندیشید و اقدام کرد.

 استاد در پایان گفت مشتریان خواهان ارائه خدمات منسجم بانکی در بستر شبکه های اجتماعی به عنوان یک کانال ارتباطی موثر هستند و ما امروز باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم تا ضمن رشد کسب و کارها، خدمات مالی نیز به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

برچسب ها: بانک ایران زمینبانکداریپرداخت قبضخدمات در محلخرید اینترنتسید محمد حسین استادشبکه های اجتماعیمشتریان
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

بانکداری

با بانکداری ویدیویی بانک ملت، پنج‌شنبه‌ها هم بانک باز است!

7 خرداد 1404
بانکداری

تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه

11 اردیبهشت 1404
ویژه بنکر

راه جایگزین انحلال بانک‌های بد

12 بهمن 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

بانک کشاورزی ۹۲ساله شد

17 خرداد 1404

با نیک وام بانک ملت، هم وام بگیر هم جایزه ببر!

17 خرداد 1404

حضور بانک رفاه در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

17 خرداد 1404

تاثیر تغییر رئیس فدرال رزرو بر بازار ارزهای دیجیتال

17 خرداد 1404

آخرین قیمت طلا شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴/کاهش تب طلا

17 خرداد 1404

آخرین قیمت دلار آزاد در بازار امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

17 خرداد 1404

شرایط جدید دریافت وام فوری بانک رسالت اعلام شد!

17 خرداد 1404
عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی

پیش‌بینی مهم همتی درباره دلار

17 خرداد 1404
نرخ سود بانکی

چرا نرخ سود بانکی پایین نمی‌آید؟ پاسخ اقتصاددانان

17 خرداد 1404
یورو

یورو جای دلار را می‌گیرد؟ دلار فعلاً بی‌رقیب است

17 خرداد 1404
بدهکار

بدهی‌های مشکوک‌الوصول بانک‌ها اعلام شد

17 خرداد 1404
بیمه مرکزی

ممنوعیت سوءاستفاده از نام بیمه مرکزی در شرکت‌های بیمه

17 خرداد 1404

قیمت انواع سکه پارسیان امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

17 خرداد 1404

قیمت طلا،سکه و دلار امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴

17 خرداد 1404
بازنشستگی

حقوق خرداد بازنشستگان کِی پرداخت می‌شود؟ تأخیر در حقوق!

17 خرداد 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

بانک کشاورزی ۹۲ساله شد

17 خرداد 1404

با نیک وام بانک ملت، هم وام بگیر هم جایزه ببر!

17 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد