بنکر | Banker
شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

در این بانک زمان را ذخیره کن

۲۳ مرداد ۱۴۰۰
در بانکداری

به گزارش خبرنگار بنکر (Banker)، بانکداری دیجیتال به بانک ها و مشتریان راحتی را عرضه می‌کند. در حالی که مشتریان می‌توانند با استفاده از تراکنش‌های بانکی دیجیتال زمان برای خود ذخیره کنند، بانک‌ها نیز می‌توانند در زمینه زیرساخت‌های فیزیکی خود پول ذخیره کنند و از طریق انتقال بخشی از تراکنش‌های خود به تراکنش‌های آنلاین در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنند.

در واقع می توان گفت بانکداری دیجیتال پارادایم جدیدی است که منافع فراوانی را برای بانک عرضه داشته و سبب افزایش بهره وری و سودآوری می گردد.  بانکداری دیجیتال به معنای دیجیتالی کردن تمام فعالیت ها و برنامه های بانکداری است که پیش از این تنها در شعب فیزیکی، در اختیار مشتریان قرار می گرفت.  این فعالیت ها عبارتند از: سپرده گذاری، برداشت و انتقال پول، مدیریت حساب، مدیریت وام، پرداخت صورتحساب، خدمات حسابداری.

 

غیر حضوری بانکداری کن

بانکداری در شعبه نیز همچنان به عنوان یک بخش حیاتی از بانکداری در جریان است اما مزایای بانکداری دیجیتال غیرقابل انکار است و به همین خاطر است که اغلب بانک‌های بزرگ جهان در حال تبدیل کردن ۵۰ درصد شعب خود به شعب دیجیتال هستند.

بانک ایران زمین با درک این واقعیت از حدود ۵ سال گذشته تاکنون همت و توجه اصلی خود را به سمت دیجیتالیزه کردن کلیه خدمات بانکی متمرکز ساخته و اکنون در سال ۱۴۰۰ شاهد به ثمر نشستن این تلاش و همت در لایه های مختلف ارائه خدمات از سوی این بانک هستیم.

با توجه به نگرانی ها در ارتباط با موج کرونا و رشد آمارهای مرگ و میر روزانه در کشور، شعب بانک یکی از مراکز تجمعی مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی می تواند بستری برای شیوع کرونا باشد.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با آماده کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند.

با استفاده از اینترنت بانک ایران زمین خدماتی از جمله خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار مشتریان خواهد بود.

 

 مهاجرت تراکنش‌های مشتریان به کانال‌های دیجیتال

این بانک در مسیر بانکداری دیجیتال می رود تا مرزهای صنعت بانکداری را جابجا کند و با رویکرد مشتری محوری خدمات نوینی را عرضه کند.

امروزه بسیاری از مشتریان پر تعامل بانک‌ها، افرادی در بازه سنی ۲۴ تا ۴۵ سال هستند که انتظارات و ترجیحات بسیار متفاوتی نسبت به نسل گذشته خود از محصولات و خدمات بانکی دارند. بانکداری دیجیتال به عنوان یک ابزار قدرتمند، پاسخگویی به این انتظارات و نیازها را امکانپذیر ساخته است. بررسی در بین مشتریان حقیقی و حقوقی خدمات بانکی  )توسط موسسات بین المللی مشاوره مدیریت( نشان می دهد، که مشتریان ترجیح می‌دهند بسیاری از خدمات بانکی را به جای شعب فیزیکی از کانال های دیجیتال دریافت کنند.

به طور خاص خدماتی مانند پرداخت و انتقال وجه و یا گزارش گیری و بررسی مانده حساب، با ترجیح بسیار بالاتری در کانال های دیجیتال انجام خواهد شد.  البته شعبه همیشه یکی از کانال های مهم ارتباط با مشتری بوده است، اما نقش کانال ها در امور انجام تراکنش و ارتباط با مشتری در حال تغییر است.

این در حالی است که در گذشته شعب فیزیکی نقش بسیار مهمی در هر دو بعد ارتباطی و تراکنشی داشتند و سایر کانال‌ها نقش  مکمل شعب را در حوزه‌های تراکنشی و ارتباطی ایفا می‌کردند. اما  با ظهور دیجیتالی شدن، بسیاری از تراکنش‌های مشتریان به کانال‌های دیجیتال مهاجرت کرده و شعب عمدتاً در حوزه ارتباط با مشتری متمرکز می‌شوند.

 

در این بانکداری همه وفادارند

 زمانی که مشتریان تجربه خوبی از دریافت خدمات و محصولات مناسب و شخصی سازی شده با بیشترین سرعت و ساده‌ترین روش ممکن با امکان دسترسی ۲۴* ۷ در یک بانک دیجیتال داشته باشند، وفاداری آنها نسبت به بانک، از وفاداریشان نسبت به یک بانک کلاسیک که هیچ طراحی دیجیتالی ندارد،  بیشتر می‌شود. بنابراین بانکداری دیجیتال در حوزه رفتار مشتری، بر «تعهد پیوسته»  و «وفاداری به بانک»  اثر گذار است.

 معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین در این باره معتقد است: «بانکداری دیجیتال در افزایش رقابت بین‌بانکی بسیار موثر است، زیرا هر چه بانک بتواند خدمات دسته‌بندی‌شده و بهتری را در پلتفرم‌هایی قرار دهد که دیگران استفاده می‌کنند، امتیاز بیشتری کسب می‌کند، در نتیجه در ارائه سرویس به مشتری رقابت بیشتری ایجاد می‌شود. هر بانکی نوآورتر باشد، در جذب مشتری موفق‌تر است.»

  اینالویی خاطرنشان کرد: در مرکز نوآوری ایران زمین ما این پتانسیل را داریم که از ایده های نوآورانه استارت آپی در هر حوزه استقبال کنیم و در صورتی که ایده ها امکان سرمایه گذاری داشته باشد، ما سرمایه گذاری خواهیم کرد تا این ایده ها را به نتیجه برسانیم.

برچسب ها: بانک ایران زمینبانکداریبانکداری دیجیتالتراکنش‌های آنلاینتراکنش‌های بانکیدیجیتالیزهذخیرهشعب دیجیتالکرونامشتریان
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

بانک مرکزی ایران
اخبار روز

بانک مرکزی: بابک زنجانی مجوز فعالیت اقتصادی ندارد

۲۰ تیر ۱۴۰۴
اخبار روز

سرویس‌ همه کاره بانکداری در سامانه بانکیما ارائه شد

۱۱ تیر ۱۴۰۴
اخبار روز

چه کارهایی فرار مالیاتی محسوب می‌شوند؟ لیست هشدار!

۲۱ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

سلطان بانوی اقتصاد کشور مشخص نیست

۲۰ تیر ۱۴۰۴

۲ پیش‌بینی از آینده بازار دلار

۲۰ تیر ۱۴۰۴

شانس برنده شدن کدام خودرو بیشتر است؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴
طلا

سناریوی طلا در سال ۱۴۰۴؛ رکورد تاریخی در راه است؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴

مهلت اظهارنامه مالیاتی اصناف تمدید شد

۲۰ تیر ۱۴۰۴
طلا

طلای ۱۸ عیار و مثقال در آخرین روز هفته چند؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴

بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین چه کسانی هستند؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴

حمایت بانک کشاورزی از کشاورزان مناطق محروم

۲۰ تیر ۱۴۰۴
بانک مرکزی ایران

بانک مرکزی: بابک زنجانی مجوز فعالیت اقتصادی ندارد

۲۰ تیر ۱۴۰۴

رکورد جهانی تعداد حساب بانکی در ایران

۲۰ تیر ۱۴۰۴

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۴

۲۰ تیر ۱۴۰۴

بیت کوین رکورد ۱۱۷ هزار دلار را زد

۲۰ تیر ۱۴۰۴

قیمت طلا امروز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۴

۲۰ تیر ۱۴۰۴

سکه و طلا گران شد/ پیش بینی اتحادیه طلا

۱۹ تیر ۱۴۰۴
طلا

نکات مهم برای سرمایه‌گذاران طلا در ایران

۱۹ تیر ۱۴۰۴

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

سلطان بانوی اقتصاد کشور مشخص نیست

۲۰ تیر ۱۴۰۴

توصیه مهم اتحادیه طلا به مردم؛ فریب نوسانات لحظه‌ای را نخورید!

۲۰ تیر ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

انتخاب ماه
    • تماس با ما
    • درباره ما

    نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران ۲۴ می باشد

    بدون نتیجه
    مشاهده تمام نتایج
    • ویژه بنکر
    • اخبار روز
    • بانکداری
    • طلا و ارز
    • ارز دیجیتال
    • وام
    • دریافت شماره شبا
    • دیگه چه خبر ؟
    • تاریخ و اقتصاد
    • استخدام در بانک
    • اقتصاد و بیمه

    نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران ۲۴ می باشد