بنکر | Banker
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تبدیل تجربه مشتریان به خدمات بانکی

23 خرداد 1401
در اخبار روز

به گزارش بنکر (Banker)، سید محمد حسین استاد افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.

استاد در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که توسط همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.

استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می توان بر اساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.

مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.
استاد در این خصوص افزود: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.

جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.

یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.

برچسب ها: باشگاه مشتریانبانکداری دیجیتالبرندگان جشنوارهجشنواره گل یا پوچسید محمد حسین استادفضای دیجیتال
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

بانکداری

پالیز بانک کشاورزی «اقدام برجسته» بانک ها شد

2 بهمن 1403
دیگه چه خبر ؟

از فضای مجازی طلا بخریم یا نه؟

21 آذر 1403
بانکداری

چه معیاری در انتخاب بانک مهم است؟

20 شهریور 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

شعب كشیك بانك ملت در روزهای پنج شنبه

24 اردیبهشت 1404

شعب کشیک بانک رفاه در روزهای پنج‌شنبه

24 اردیبهشت 1404
انلاین

وام تا ۳۰۰ میلیون را آنلاین بگیرید

24 اردیبهشت 1404

شعب کشیک بانک سپه در پنجشنبه 25 اردیبهشت‌

24 اردیبهشت 1404

جزئیات پرداخت یارانه اردیبهشت‌ماه اعلام شد

24 اردیبهشت 1404

تحلیل تکنیکال طلا در بازار ایران / فرصت خرید یا سیگنال فروش؟

24 اردیبهشت 1404

ترامپ بازار ارزهای دیجیتال را منفجر کرد!

24 اردیبهشت 1404

افزایش حقوق و مزایای جانبی بازنشستگان اعلام شد

24 اردیبهشت 1404

سقف معاملات کوچک مشخص شد

24 اردیبهشت 1404
حامد پاک طینت

به عزیزانتان پول ملی سوریه، هدیه بدهید!

24 اردیبهشت 1404

تماس فامیلی که جیبت را خالی می‌کند!

24 اردیبهشت 1404

بازار طلا محتاط‌تر شد / حمایت ۳۲۰۰ دلاری در خطر

24 اردیبهشت 1404

پنجشنبه ها شعب کشیک بانک ها دایر است

24 اردیبهشت 1404

قیمت خودرو‌های سایپا امروز ۱۴۰۴/۰۲/۲۴

24 اردیبهشت 1404

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز ۱۴۰۴/۰۲/۲۴

24 اردیبهشت 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، صرافی ارز دیجیتال، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

شعب كشیك بانك ملت در روزهای پنج شنبه

24 اردیبهشت 1404

شعب کشیک بانک رفاه در روزهای پنج‌شنبه

24 اردیبهشت 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد