بنکر | Banker
سه‌شنبه 10 تیر 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بانک ایران زمین مشاوره محور می شود

2 شهریور 1400
در اخبار روز

به گزارش بنکر (Banker)، در واقع می‌توان گفت بانکداری دیجیتال پارادایم جدیدی است که منافع فراوانی را برای بانک عرضه داشته و سبب افزایش بهره‌وری و سودآوری می‌شود.  بانکداری دیجیتال به معنای دیجیتالی کردن تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های بانکداری است که پیش از این تنها در شعب فیزیکی، در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت.

این فعالیت‌ها عبارتند از: «سپرده گذاری، برداشت و انتقال پول، مدیریت حساب، مدیریت وام، پرداخت صورتحساب، خدمات حسابداری. » همچنین براساس تعریف موسسات  و مشاوران بین المللی، بانکداری دیجیتال مفهوم جدیدی در صنعت بانکداری است که هدف آن غنی سازی سرویس های استاندارد برخط و موبایلی از طریق به کارگیری فناوری های دیجیتال است.

 با بررسی بازیگران جدید حوزه بانکداری دیجیتال مشاهده می شود که بانک ایران زمین، از حدود 5 سال پیش اولین گام های دیجیتالی شدن را برداشت و با ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال وارد این عرصه شد. البته هنوز تعاریف زیادی از بانکداری دیجیتال در کشور مطرح است و صنعت بانکداری همچنان به دنبال یک تعریف واحد از بانکداری دیجیتال است.

 

*مشتری‌گرا و خدمت محور هستیم

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در این خصوص معتقد است: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.

 پورسعید با بیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، می گوید: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.

 وی با اشاره به روند توسعه شبکه های اجتماعی در جهان و ضرورت های پیاده سازی آن در کشور یاداور شد: شبکه های اجتماعی و خدمات در بستر آنها یکی از زمین های بازی بانکداری دیجیتال هستند، و در برگیری آنها به حدی است که ایجاد تغییر در آنها می تواند اقتصاد یک کشور را با چالش مواجه سازد. و کسب و کارهای امروزی نیز دیگر بدون شبکه های اجتماعی نمی توانند به ارائه خدمات بپردازند.

 

*بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی

بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی برای رشد و تعالی توسط بنگاه های اقتصادی بر هیچ کسی پوشیده نیست.
 شرکت اکسنچر در گزارش خود در حوزه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، نتایج و منافع ملموس بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی برای بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی را به صورت زیر دسته‌بندی کرده است:
– دستیابی به رشد پویا از طریق افزایش فروش خدمات و محصولات، توسعه ارتباطات با مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید
-  افزایش بهره‌وری عملیاتی در اثر کاهش هزینه خدمات‌دهی به مشتریان، بهینه نمودن هزینه‌های بازاریابی و کاهش نسبت هزینه به درآمد
– کاهش ریسک‌ها در اثر مدیریت مؤثر اعتبار برند و بهبود فرآیند نوآوری

همچنین شرکت دیلویت در گزارش خود، موارد زیر را به عنوان مهم‌ترین منافع بهره‌برداری بانک‌ها از رسانه‌های اجتماعی عنوان کرده است:
-  بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به مشتریان
– بهبود فرآیند نوآوری محصولات و خدمات
– افزایش میزان وفاداری و اعتماد مشتریان
-  افزایش اعتبار برند
بانک ایران زمین در این پروسه نیز گام های اساسی برداشته و با تعامل مناسب با رسانه های اجتماعی توانسته است بخوبی گام های علمی و تخصصی را برای دیجیتالی شدن بردارد.

 

*در همه حال کنار مشتری هستیم

 سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین نیز با اشاره به اهمیت رسانه های اجتماعی برای تعامل دوطرفه(بانک-مشتری) معتقد است: مشتری در فضای دیجیتال منتظر نخواهد بود، در واقع ما باید در همه حال کنار مشتری باشیم در تمامی کنالهایی که او در آنها حضور دارد، خواه شبکه های اجتماعی و یا کانال های آنلاین تعریف شده در سایت بانک ها و فضاهای دیگر باشد.

وی در خصوص اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین و همسویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان گفت: در حال حاضر بسیاری از این موارد از جمله تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانال های مختلف ارتباطی برای مشتریان و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام شده است و بزودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: بانکداری دیجیتال الزاماتی مانند ابزار دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال، ارتباط با مشتری دیجیتال و مشتریان دیجیتال می خواهد و هر کدام از اینها که نباشد خللی در کار ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است، براساس نتایج ارزیابی دپارتمان مانیتورینگ و آنالیز شبکه های اجتماعی که بر مبنای پنج فاکتور کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست انجام می شود، بانک ایران زمین در میان بانک های ایرانی توانسته است رتبه قابل قبولی را کسب کند.

برچسب ها: بانک ایران زمینبانکداری دیجیتالبرداشت و انتقال پولسپرده گذاریسودآوریشعب فیزیکیصنعت بانکداریفناوری های دیجیتال
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

بانکداری

“وبملت” پیشتاز سودآوری بانک‌ها شد

7 تیر 1404
اخبار روز

آغاز پذیره‌نویسی صندوق سهامی “بانکدار”

5 خرداد 1404
ویژه بنکر

سهم پرداخت وام های خرد بیشتر شد

29 بهمن 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

پیش‌بینی فوری بازار ارز و طلا / جهش قیمت تا کجا ادامه دارد؟

9 تیر 1404

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۹ تیر ۱۴۰۴

9 تیر 1404

بزرگ‌ ترین گنج طلا جهان کشف شد

9 تیر 1404

مرحله دوم وام 50 میلیونی بازنشستگان واریز شد

9 تیر 1404

خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد

9 تیر 1404

اقدامات گروه مالی ملت برای ثبات بورس

9 تیر 1404

رکوردشکنی هم‌زمان دلار، طلا و سکه | جزئیات لحظه‌ای

9 تیر 1404

پایان روند نزولی شیبا (SHIB) فرا رسیده؟

9 تیر 1404

صعود شوکه کننده سکه،طلا و دلار در ایران

9 تیر 1404
طلا

اتحادیه طلا بهترین زمان خرید طلا و سکه را اعلام کرد

9 تیر 1404

قیمت نهایی محصولات سایپا اعلام شد

9 تیر 1404

قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو اعلام شد

9 تیر 1404

سرمایه بانک کشاورزی ۷۰ همت افزایش می یابد

9 تیر 1404

نحوه بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده

9 تیر 1404

فروش فوری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد

9 تیر 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی، قیمت لحظه ای تتر

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

پیش‌بینی فوری بازار ارز و طلا / جهش قیمت تا کجا ادامه دارد؟

9 تیر 1404

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۹ تیر ۱۴۰۴

9 تیر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد